Raport o stanie dostępności podmiotu publicznego

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Nazwa i adres podmiotu publicznego Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Brześcach Numer identyfikacyjny REGON 00079990200000 Stan w dniu 01.01.2021 r. Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
Dane kontaktowe E-mail sekretariatu podmiotu sekretariat@spbrzesce.eu E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz sekretariat@spbrzesce.eu Telefon kontaktowy 227273027 Data 2021-03-25 Miejscowość Brześce Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. MAZOWIECKIE Powiat Powiat piaseczyński Gmina Góra Kalwaria (obszar wiejski) Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: [ X ] 2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 1
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
Strona 2
[ X ] NIE 2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? [ X ] NIE
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? [ X ] TAK
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? [ X ] TAK
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] NIE
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej Szkoła posiada jedno wejście główne i dwa wejścia dodatkowe (jedno od strony placu zabaw, drugie od strony boiska szkolnego). Przy wejściu głównym znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych. Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze.Szkoła nie posiada windy. Toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń jest zapewniona w sposób wizualny, w formie tablicy informacyjnej oraz przekazywana przez dyżurującego pracownika.
Dział 2. Dostępność cyfrowa 1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności Liczba stron: 2 Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności ID a11y-url http://spbrzesce.szkolnastrona.pl/ ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna ID a11y-data-sporzadzenie 2021-03-01
ID a11y-url http://spbrzesce.bip.eur.pl ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna ID a11y-data-sporzadzenie 2020-05-07
Strona 3
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności Liczba stron: 0 Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej Zdjęcia z wydarzeń nie posiadają  pełnych opisów alternatywnych. Strona może zawierać pliki w formacie DOC, XLS z niepoprawną logiczną strukturą dokumentu. Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych [ X ] TAK e. Przesyłanie faksów [ X ] TAK f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] NIE h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X ] NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: 2
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej 
Strona 4
działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: a. tekstu odczytywalnego maszynowo? [ X ] NIE b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ X ] NIE c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ X ] TAK
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X ] NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? [ X ] NIE
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? [ X ] NIE
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] NIE
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? 
Wytworzył:
Udostępnił:
Lech Mirosława
(2021-03-29 12:06:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Lech Mirosława
(2021-03-29 12:07:38)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki