[ X ] NIE
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub
posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń
technicznych?
[ X ] NIE
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w
sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[ X ] TAK
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa
asystującego?
[ X ] TAK
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość
ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
[ X ] NIE
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Szkoła posiada jedno wejście główne i dwa wejścia dodatkowe (jedno od strony placu zabaw, drugie od strony boiska
szkolnego). Przy wejściu głównym znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych. Dla osób poruszających się na wózkach
inwalidzkich dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze.Szkoła nie posiada windy. Toaleta dostosowana dla potrzeb
osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem
asystującym i psem przewodnikiem. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń jest zapewniona w sposób wizualny, w formie
tablicy informacyjnej oraz przekazywana przez dyżurującego pracownika.
Dział 2. Dostępność cyfrowa
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada
deklarację dostępności
Liczba stron: 2
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
ID a11y-url http://spbrzesce.szkolnastrona.pl/
ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie 2021-03-01
ID a11y-url http://spbrzesce.bip.eur.pl
ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie 2020-05-07